2011. április 18., hétfő

Crazy shortcut -húsvéti projekt 3 Crazy shortcut in Easter

Emlékeztek még a Crazy Shortcut technika bemutató darabjára. Azóta, hogy megmutattam az elkészítés menetét, arra várt, hogy húsvéti projekt legyen belőle :O)Ma újra elővettem és a középső fehér blokkba húsvéti tojásokat applikáltam. Egy crazy-t és az egyensúly kedvéért egy sima apró virágosat. Aztán az újonnan szerzett bátorságommal tollas (feather)tűzést kanyarítottam köréje. Először a hullámzó középső részt tűztem bele, majd a belső tollak, aztán a külsők következtek szépen sorjában. Hihetetlen, hogy az egyébként kissé szögletes alapmintát, hogy alakította át ez a hullámzó minta! Könnyeddé, már-már légiessé tette ezt a méretében (35x36cm) megint csak apró projektet.


Remélem nektek is tetszik ez a vidám színösszeállítású darab :O)
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

5 megjegyzés:

Editfolt írta...

Csodás ez a tűzés nekem is meg kellene próbálnom!

Varga Györgyi írta...

Biztosan menne is!

Kata írta...

Annyira szépen tűzöl!
Nagyon szép lett a blokk!!!

LuAnn írta...

Cute Easter project. I love your feather quilting! Very pretty.

Editfolt írta...

Meg is fogom próbálni valami kisebb darabon. Na azért mi sem vagyunk még öreg nénikék. De tényleg csodásak a tűzésmintái akár mennyi idős. És a tieid is. Egyébként az én gépemre is lehetne szerinted rugós tűt szerelni?