2011. április 22., péntek

Kis japán patchwork Little japanese quilt

Megint elővettem a csodás japán patchwork könyvem, hogy picit újragondolva megvarrjak belőle egy érdekes szerkesztésű darabot. Méretét tekintve ez is az apróságok közé tartozik, mindössze 43x43 cm-es. Az eredeti szalag és sima hímzéssel gazdagon díszített darab. Nos a hímzést még nem kezdtem el, de az alapmintát már befejeztem:


A hímzések az egyszerű fehér részekbe kerülnek majd:


Az eredeti, színeiben kissé halovány darab ilyen:


Még nem tudom pontosan, hogy az eredeti séma szerint készül-e majd a hímzés:


Bár jól látszik mennyi munka lesz még vele, de azt gondolom megéri a fáradtságot és a ráfordított időt. Ha elkészül ezt is megmutatom :O)
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

3 megjegyzés:

erikastyle írta...

Hú, nagyon szép lesz! :) Megkaptad a levelemet? Puszi! Erika

Editfolt írta...

Lesz vele munkád, nem egyszerű darab!

bruercsi írta...

Azt hiszem a tiéd jobban fog tetszeni. Általában szeretem a japán quilteket, de nekem ez egy kicsit "sok".