2011. május 16., hétfő

Szélforgók 3D-ben Pinwheels in 3D

Nemrégiben Geta oldalán vidám szélforgókat láttam, nem is akárhogyan: 3D-s kivitelben. Mindig is vonzottak a síkból kiemelkedő minták. Keresgéltem egy darabig, hátha megtalálom valahol a net-en az elkészítési útmutatót is hozzá. Nem találtam. Nem maradt más hátra ki kellett találnom, hogyan is készül. Jól megnéztem a képeket, aztán nekiláttam :O)
Szerencsémre még mindig rengeteg apró fecni áll rendelkezésemre, így a kezdeti kísérletezéshez nem kellett új anyagokat felszabdalni. A világos anyagból 7,5x7,5 cm-es négyzeteket, a mintásból 6,5x6,5 cm-es négyzeteket használtam a következő módon:


A mintás anyagot először félbehajtottam:

Majd az egyik csücskét a derékszöghöz hajtottam


Ezután felgombostűztem a világos anyag jobb felső csücskébe az itt látható módon:


Ezt a folyamatot még háromszor megismételtem és a részeket egymáshoz illesztettem


Már csak az összevarrás volt hátra:


Meg kell mondanom a módszer olyan egyszerű és a végeredmény olyan mókás, hogy a készítése kissé addiktív:


Ha minden jól megy igazi kislányos babatakarót varrok belőle. Ha elkészült megmutatom.
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

Ui.: Aki jól megnézte a játékban szereplő eco-táskát az előző bejegyzésben a mintagyüjteményben már felfedezhette ezt a 3D-s blokkot is! Ne feledjétek május 31-ig még beszállhattok a játékba a meghirdetett feltételeknek megfelelően :O)

7 megjegyzés:

napos írta...

Milyen jó kis minta! Nem varrunk inkább ilyet (is) pénteken? :)

Leki-Rita írta...

Köszi szépen ♥!

Varga Györgyi írta...

napos:Varrhatunk ilyet is! Szerintem a bábparaván háttere simán elbír néhány szélforgót is!
Leki: Nagyon szívesen! Én is szívesen veszem, ha megmutatnak nekem egy-egy technikát vagy trükköt:O) Miért ne tenném én is?

F.Gina írta...

Nagyon vidám ! Szeretem a 3D-s dolgokat, kár, hogy eszik az anyagot :))

Unknown írta...

I have a round robin quilt block I'm going to use this on - thanks for sharing the directions!

Orsi írta...

Nagyon klassz minta! Köszönöm!

KatieQ írta...

Thank you for sharing the tutorial for the pinwheels. You made the directions very clear.