2011. február 28., hétfő

A technika, amivel nagyot nem hibázhatsz Crazy quilting in yellow

Március van. Na jó majdnem. Nálam már biztosan- annyira igyekszem valami módon siettetni a tavaszt :O) Még mindig nagyon hideg odakint minden. Ideje elővenni egy újabb apró fecnis dobozt. Ezúttal a mindenféle sárgákét. Ha már kint nem süt a nap, legalább dolgozzunk meleg színekkel :O) Hétvégén az időm jelentős részét a varrós részleg rendezgetésével töltöttem. Egészen röviden csak annyit, bőven volt mit...Még mindig volt üres mosószeres dobozom, így színenként gyűjtögettem a fecniket mindenhonnan. Ennyiféle sárgát találtam:


Az egyik legjobb módja a többnyire formátlan anyagdarabok felhasználásának a crazy quilting technika. Monokróm változatban ez tényleg veszélytelen, képtelenség elrontani. Én a szokásos vajszínű alapra kezdtem felvarrogatni a fecniket:


Ilyen lett az első blokkom, aztán varrtam mellé még négyet:


Vajszínű (még üres) blokkokkal egészítettem ki:


Terveim szerint valami ilyesmi lesz belőle:


Pasztell változatban egyszer már megvarrtam egy nagyon kedves barátnőm esküvőjére, most egy sokkal élénkebb változat készül. Izgalmas lesz!
Ennyi maradt a sok-sok sárga fecnimből. A szélére még éppen elég lesz (remélem)


Ez lesz az ehavi (csak azért is MÁRCIUSI) projektem Gina apró fecnis játékában. Remélem nektek is tetszik!
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

2 megjegyzés:

Editfolt írta...

Nagyon jól néz ki és egyszerűnek tűnik. Ha jól értem akkor az egészet egy vaj alapra varrod rá? Én még sosem varrtam ilyet de nagyon tetszik. Nagyon jók a színek is! Nekem egy csomó kék anyagom van de sajna narancs az ebédlőm! Szép napot! €dit

F.Gina írta...

Haha ! Ennél gyorsabb senki sem lehet :)) Nagyon szép, tavaszi cucc lesz, szép a hímzés is hozzá !