2011. február 23., szerda

Nekiláttam I begin a new project

Ismeritek Esther Aliu munkáit? Ez az USA-ban élő hölgy hihetetlenül szép, főleg applikációra épülő foltmunkákat tervez és készít. Évek óta rendszeresen látogatom a honlapját. Az idén februárban újra közzétette az egyik munkáját free BOM (azaz szabadon letölthető, havonkénti sorozatban), a címe Hearts Desire. Nagyon finom nőies vonalakkal dolgozik ezúttal is. Nem bírtam ellenállni a kísértésnek és belefogtam:


És egy kicsit közelebbről:


Az eredeti változatot és színhasználatot megnézhetitek ITT. A Hearts Desire projekt első része március 15.-ig ingyen letölthető a honlapról (current BOM), utána pedig pdf formátumban megvásárolható. A következő részlet ezek után kerül fel az oldalra. Nem támadt kedvetek megvarrni?
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

8 megjegyzés:

Editfolt írta...

Imádom az amerikai mintákat. Ez is nagyon különleges. Órákat el tudom nézegetni az amcsi honlapokon lévő gyönyörűségeket! Mi lett belőle? Párna? Szép napot!

napos írta...

Korábban is írtál egy BOM-ról a blogban, annak még nem lett folytatása? Kiváncsi lennék rá :)

Varga Györgyi írta...

Editfolt: az elkészült darab egy nagyobb minta része. Havi lebontásban jelenik meg a teljes verzió a tervező oldalán kb fél év leforgása alatt. Igazából a teljes mű csak a végén fog látszani...Azért mertem láttatlanban belefogni, mert az előző projektjei is nagyon tetszettek- igaz ez az első, amit így hónapról-hónapra varrok meg. Azért kicsit izgulok! Györgyi

Varga Györgyi írta...

Napos:Készül a hálaadós (Give Thanks) BOM következő két darabja is. A táblácskákat lehet a megvarrt alapon cserélgetni. Már felrajzoltam, hímzésre és varrásra vár. Ez a BOM nem csak korlátozott ideig tölthető le, ha tetszik Jenny of Elefantz-nál egész évben elérhető. Folyamatosan kerülnek fel az új részek. Györgyi

napos írta...

Szerintem egyébként ezekkel a színekkel sokkal szebb lett, mint ahogy az eredeti mintán mutatták. :)

Editfolt írta...

Szerintem is a te szineid sokkal szebbek. Ha valami 3 dimenziós "vasarelys" mintát találsz gondolj rám!

Leki-Rita írta...

Nagyon szép lett, gyönyörűek az anyagok is!

Ivory Spring írta...

Oh my, this is just gorgeous!