2011. február 18., péntek

Régi és új

Végre rendet raktam a zöld maradék anyagok között. Engem is meglepett hányféle zölddel dolgoztam az évek során.


Amikből még relatíve sok van:


Karácsonyi maradékok némi pirossal:


És a már csak applikációra alkalmas apró darabok- már megvan a tervem velük...


Ha már előkerültek a zöldek, gyorsan varrtam is egy kicsit. Egy szemüvegtokot és egy alátétet a férjem édesapjának ( a jövő héten lesz 65 éves - Boldog szülinapot Papa!)


és egy másikat csak neki - tele szívecskékkel...



Régóta érik bennem hogy szükségem lenne egy vasalós felületre, ami közel van a varrógépemhez- ne kelljen már állandóan a vasalóállványhoz szaladgálni miközben egy-egy blokkon dolgozom. Adott volt tehát egy megfelelő méretű polc, egy régi szekrény darabja. Némi maradék flíz és egy darab virágos mintájú IKEA-s vászonanyag. Kellett némi kalapálás, míg a flízt a polchoz rögzítettem, egy kis méricskélés és varrás a bebújós huzathoz. Még egy kis igazgatás (a huzat nem gombokkal záródik, hanem kb 20 cm-rel hosszabb a falapnál, a túllógó rész visszatűrtem a belső oldal felé, így szépen ráfeszül a felületre) és máris kész az új vasalós felületem! Pont ilyet akartam!






Csak zárójelben jegyzem meg, azzal,hogy a huzatom nincs rögzítve (rászegezve, kapcsozva, ragasztva) bármikor levehető és mosható. Vagy ha az egyik fele a sok használattól megcsúnyulna, megfordítható ;o).

Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

2 megjegyzés:

Editfolt írta...

Hú nekem ennyi anyagom lenne! Te mindig többet veszel mint amennyi az adott műhöz kell, vagy csak úgy gyűjtöd?
Hátha egyszer nekem is ilyen gyűjteményem lesz!

€dit

Ivory Spring írta...

Beautiful projects. I love the blue/white fabric.