2011. február 7., hétfő

Meglepetéééés!

Nem is emlékszem mikor kaptam utoljára ilyen kedves meglepetést, mint a Lányoktól pénteken. (Talán tavaly karácsonykor, mikor a Nagy bekereteztette a nagyobbik Tündérlány egyik gyönyörű rajzát és ezt kaptuk tőlük ajándékba!)Szóval nagy békésen varrogattunk, készültek a szívecskés blokkok és még a szokottnál is többen voltunk. Aztán előálltak vele. Egy nagy csomag vadi új anyaggal. Aprómintással, mert tudják, hogy azokért odavagyok. Megköszönték, ami évek óta nekem is az egyik legnagyobb öröm, hogy együtt varrhatok velük. Hiszitek, vagy sem potyognak a könnyeim a klaviaturára. A kicsi itt áll mellettem és azt kérdi: Szomorú vagy? Nem, - felelem- most örömömben sírok. A lányok bonyolultak. Ezt bólogatva nyugtázza és tovább megy játszani. Nem véletlenül hívom kisebbik Tündérlánynak... Szóval egészen őszintén csak azt mondhatom: Én köszönöm. A társaságotokat, a barátságokat, azt a szeretetet, amiben részem lehet közöttetek. Meg persze a csudaszép anyagokat, amiket meg is mutatok mindjárt:
a pirosak
az aprómintásak:
a zöldek:
és a kékek, meg a macis:
és végül egy gyönyörű keresztszemes:

Isten nagyon jó hozzám, hogy ilyen barátokat adott mellém, mint Ti! Már bizsereg az ujjaim vége, alig várom, hogy valami szépet varrhassak ezekből a gyönyörű anyagokból is.

Letűztem és beszegtem az én szívecskés projektemet is, már a Meskán van és remélem megtetszik valakinek annyira, hogy meg is vegye. Szeretnék egy nagyobb vágólapot venni az árából, a mostani 25x40 cm-es helyett :o)



Mi tagadás a képeken látom, hogy még egy kis vasalás és gőzölés ráfér, különösen így súrlófényben!

Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

LuAnn írta...

Beautiful fabrics; your quilting on the heart quilt is just beautiful. A nice project all finished in time for Valentine's Day.