2011. február 21., hétfő

Játsz velem!


Lekinél
jelentkeztem életem első PIF játékára...(Pay it Forward= szabad fordításomban: Add Tovább)
Meghirdettem én is a játékot a feltételeknek megfelelően...A játékra bárki jelentkezhet!
Ha szeretnél tőlem ajándékot kapni (nagyon szívesen készítek neked valami igazán "györgyis" darabot :)), akkor írj egy bejegyzést. Az első három jelentkezőnek a jelentkezés sorrendjében egy éven belül elküldöm az ajándékát :)
Cserében nekik is meg kell hirdetniük a játékot a blogjukon (ha van nekik) és vállalni, hogy egy éven belül ők is megajándékozzák az első 3 jelentkezőjüket.
A szabályok meglehetősen egyszerűek. Ha van kedved, Tarts velem!
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

5 megjegyzés:

Editfolt írta...

Jelentkezem!!!!! Szívesen játszom!!! Üdvözlettel: €ditfolt

Varga Györgyi írta...

Jaj de jó, te vagy az első! Szívesen készítek neked valami szépet!

Editfolt írta...

Nagyon örülök és várom! Nem régen blogozok. Próbálkoztam már pár játékban, de még nem sikerült nyerni. Most pont jókor voltam jó helyen!

KicsiKató írta...

Ééééééééééén nagyon szeretnék tőled ajándékot, jó rég lejártak az előző PIF köreim, készen állok az újabb meglepikre:)

Varga Györgyi írta...

Rendben! Te vagy a kettes számú! Persze, hogy szívesen készítek neked is valami szépet. Kedvenc színed van?