2011. július 29., péntek

Tűzésgyakorlatok, avagy egy babatakaró hátoldala

Megint kisbabát várunk- a gyülekezetünkben. Két kisfiú után, ha minden igaz egy kislányt. Most hogy a lányok nyaralnak és ugye nagyon ráérek pikk-pakk elkészült a színoldal- ezt ugye majd csak akkor mutathatom meg, ha a tulajdonos már megkapta (a babát augusztus végére várják), de a hátoldalt már most is megmutathatom :o). Azért piros, mert az IKEA kivonta a forgalomból a kedvenc vajszínű anyagomat. Ugye viszonylag olcsó volt strapabíró, szép színű...Én nagy tételben vásároltam eddig. Most ebből a pirosból van itthon majd két végnyi. Egy nyári projekthez kellett (nem varróshoz), azóta a raktárban áll jobb sorsát várva... Hát most vágtam belőle egy darabot. Csak az alsó szálat felejtettem el kicserélni mielőtt tűzni kezdtem. Aztán már nem is bántam annyira, hogy a szokásosnál jobban látszik a tűzés. Gondoltam kipróbálok néhány tűzésmintát Leah Day kollekciójából. Most már több, mint 300 féle különböző szabad gépi tűzésmintát találni az oldalán- a bemutató videókkal együtt. Nos, a babatakaró 30 blokkból áll (az anyagokat persze a lányokkal együtt adtuk össze- igazi színkavalkád lett), így én is 30 különféle mintát próbálhattam ki kedden, amikor letűztem a szendvicset. Íme:



A vicces persze az, hogy a színoldalon ennyire nem feltűnő a minta :o). Szép színes pedig a másik oldala is.
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

7 megjegyzés:

Editfolt írta...

Gyönyörű!!
Én még a múlt héten vettem a natúrból, de most hogy mondod tényleg csak 1 vég volt már, a többi színből meg rengeteg!

Kata írta...

Csodaszép a tűzés!!!!!!!!! Neked már gyakorolni sem kell :)

Julcsi írta...

Ez igen! Biztosan már álmodban is ezt csinálod:)

Bejus70 írta...

Hű, de ügyes vagy!A kukacolás nekem nem igazán tetszik, no, de ezek a tűzések! Gondolom CSAK gyakorlott kéz kell hozzá... ;-D

töpszlívi írta...

Nagyon jó lett....olyannyira, hogy a szavam is elállt! :))) Ilyenkor mindig elhatározom, hogy én is megpróbálkozom vele...aztán valamiért mindig elmarad az a rész, hogy neki merjek állni megpróbálni. :))))))

napos írta...

Györgyi nem mondod, hogy már kész is vagy vele! Te már rajzolni tudsz a varrógéppel, nem semmi, eszméletlen ügyes vagy!

Én még mindig azon vacilálok, hogy hogyan tűzzem az ágytakarónkat, Te meg csak úgy hipp-hopp újabb és újabb nagy munkákkal készülsz el... :)

Tünde írta...

Nagyon ügyes vagy! Így kétoldalas takaró készült, bármelyik oldala lehet felül.