2011. július 20., szerda

Egy kis türkiz

Pár hónappal ezelőtt Edina takarójához festettem anyagokat. Először életemben. A sokféle szín közül az egyik vásznat türkizkékre. A takaróhoz aztán mégsem használtam, mert élénk színével egy kissé ütötte a narancsokat, ami a fő hangsúlya volt a projektnek. Állt a polcon a többi anyag között én pedig csak vártam a szikrát...
Augusztus végén Idesüss néven kézműves napot és vásárt tartanak Budaörsön. A Kőszikra Kreatív (Folt)Műhely is képviselteti magát a jeles alkalmon. Ez a hivatalos neve a csoportnak, amiben együtt varrogatunk a Lányokkal minden hónap első vagy második péntekén. Persze készülődünk a jeles napra (2011.08.27) némi vásárfiával is. Több más mellett egy szivárványos táskasorozatot varrok. Ennek egyik darabja ez a türkiz táska (szett):
Szépen tűzve és azonos színű pénztárcával, ahogy dukál :o)




Megérkezett ma reggel az ajándékom Latinka ajándéklánc játékából! Cimbilimbi egy csodaszép nyakláncot készített, gyönyörű köves medállal. Még a szavam is elállt, amikor megláttam. Persze a lányok ott nyüzsögtek mellettem. Kitaláljátok mi volt az első kérdésük?



Gyönyörű dolgokat láthattok nála! Én egyből "hivatalos" rajongóvá léptem elő! Bevallom mindig is csodáltam a "gyöngyösöket". Olyan szépségek kerülnek ki a kezeik közül. Csak azt nem tudom lenne-e elég türelmem beletanulni. Úgyhogy én csupán a hímzéseket vagy nagy ritkán a foltvarrott dolgaimat ékesítem velük. Cimbilimbi még egyszer köszönöm szépen!
A kedvenc részletem egyébként a nyakláncot záró gömböcske :o)
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon szép táskát varrtál és gyönyörű a nyakláncod is!!!:))

Cimbilimbi írta...

Viseld olyan örömmel Györgyi, amilyen sok szeretettel készítettem! Nagyon örülök, hogy tetszik. Külön öröm volt, hogy nem gyöngyösnek készítettem :) A gömb-gomb, vagyis a kapocs ilyen helyettesítése nekem is kedvencem, ha fém szerelék kerül a kezembe, igen ügyetlen leszek, legjobban azt kedvelem, ha a gyöngyékszeremben csak gyöngy van :)