2011. április 25., hétfő

Szíves keresztszemes Anyák napjára X-stitch for Mother's Day

Szinte minden évben keresztszemes hímzést készítek Anyák napjára. Összesen négyet.Az elsőt természetesen édesanyámnak, a másodikat a kedvesem anyukája kapja. A fennmaradó kettőt pedig a két nagymamám. Néha párna készül belőle, máskor csak simán bekeretezem. Sosem varrok négy egyformát, bár az alapötlet gyakran hasonló. Elkészült az idei első és jó ha belehúzok egy kicsit, hogy időben elkészüljenek.


Ha keresztszemest varrok a kedvencem ez a kicsit rusztikus szövésű, nyers színű lenvászon. Nagyon jó és könnyű dolgozni ezen az anyagon. A mintát a neten találtam, innen mentettem le.


Ha tetszik a kép alapján még elkészítheted te is!
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

4 megjegyzés:

Editfolt írta...

Nagyon tetszik. Gyerekkoromban varrtam utoljára keresztszemest.

Varga Györgyi írta...

Néhány óra alatt elkészül! A keresztszemeket dupla a díszöltéseket szimpla szállal varrtam Anchor 44-es bordó osztott hímző cérnával :O)

Anyinyóka írta...

De szép! Elmentem magamnak, most sajnos nincs időm, de megvarrom egyszer.
Köszönöm!

Varga Györgyi írta...

Szívesen! Én is mindig ezt teszem, ha látok valami szépet, de éppen nincs időm vagy energiám azonnal megcsinálni.Ezt a mintát még tavaly találtam...:O)