2011. április 16., szombat

Apró projektek, tűzésgyakorlatok Tiny projects for Easter

Még mindig a tűzés a fő vonalam. Próbálkozom, gyakorlok. A sárgán tűzött darab maradék fehér anyagok és vatelin "újrahasznosítása". Sajnálom kidobni a leeső részeket, arra pedig, hogy ne élesben, egy kész darabon gyakoroljak kiválóan megfelelnek. Aztán ahogy szaporodtak a letűzött darabkák...Végül összedolgoztam őket egy vidám, tavaszi asztalközéppé :O)


A másik sárga új próbálkozás, egyenlő oldalú két színből varrt háromszögekből. Azért a közepe illesztésen van még mit gyakorolni, de jó móka volt és a végeredmény is aranyos lett. A tűzést megint nem rajzoltam előre, bár lehet, hogy nem ártott volna :O)


És egy újabb mugrug (bögre alátét) ezúttal magamnak. Itt kétféle tűzésmintát kombináltam össze:


A hátoldala pedig ilyen lett:


Felfedeztem egy (nekem) új blogot is, amit szeretettel ajánlok a figyelmetekbe. Erika blogját itt olvashatjátok. Feltett a képgalériájába egy fantasztikus könyvet a trapunto (gépi tűzés) technikájáról. Sok képpel, leírásokkal. Hálás köszönet érte!
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

3 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Csoda szépek:-D

Zsuzsa írta...

Nagyon szépek!

Kata írta...

Csodáasak!!!