2011. április 11., hétfő

Csak tűztem és tűztem

Élveztem minden percét, de ez tényleg olyan fázisa az alkotásnak, amihez "együgyűnek" kell lenni. Nagycsaládos anyukaként aránylag jól űzöm a multizás mesterségét.Értsd: Képes vagyok egy időben számtalan dologra figyelni (ja kérem a szükség nagy úr: kihozza az emberből a rejtett képességeit :O)Egyszerre tudok: főzni, mosni, mosogatni, takarítani és leckét ellenőrizni. Mert muszáj.(és csak néha áll tőle ketté a fülem, de akkor nagyon.) Tűzni viszont nem tudok, csak ha erre az egy tevékenységre összpontosítok. Szerintem a család már észre sem veszi a varrógép brummogását esténként- állítom jobban alszanak rá, mintha teljes csend lenne. Én pedig élvezem a nyugalmas alkotás örömét és nem érzem úgy, hogy közben minden mást elhanyagolnék ... Megmutatom mire jutottam a színtanulmányokkal:

A bordós-pirosom, ami egyszerűen csodaszép (csak így szerényen, de tényleg nagyon tetszik!!!):


És a lila, ami egy leheletnyi sárgával élénkítve igazi telitalálat lett:


Persze készülnek a húsvéti projektek is, mihelyt befejezem őket, hozom megmutatni :O)
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

10 megjegyzés:

Julcsi írta...

Hű meg ha!
A lila nekem túl színes, de a tűzése annak is fantasztikus! Nagyon ügyes vagy!

napos írta...

Szóhoz sem jutok... ez a tűzés valami gyönyörű!
Mekkorának kell őket elképzelni?

Leki-Rita írta...

Ez a bordó meseszép!!!

Varga Györgyi írta...

Ez tényleg szerelem a részemről, csak örülök, hogy nektek is tetszik. A tűzött középső blokk mérete:24x23cm, a teljes méret kb 50x48cm-es lesz :O)

Anyinyóka írta...

Nagyon ügyes vagy, a bordó csodás lett!

Editfolt írta...

NEKEM MÉG MINDIG A BORDÓ A N1. A TŰZÉS MEG??,,HÁT HA EGYSZER EZT ÉN IS MEG TUDÁM CSINÁLNI, BOLDOG LENNÉK! GRATULÁLOK!

erzsó írta...

Úgy látom az előttem szólóknak és Neked is a bordó tetszik jobban.. nekem is :-)
A tűzés pedig pazar!

LuAnn írta...

Your blocks are beautiful as is your quilting.

Kata írta...

Gyönyörű szép a tűzés !!!! Nálam is a bordó a nyerő :)

csigaszabo írta...

Nagyon szép munkák! Persze a bordó nekem is a befutó :) A tűzés pedig lenyűgöző...