2011. április 6., szerda

Színtanulmányok, hangulatok Colouring options and tones

Szeretem a monokróm dolgokat. Azt a különleges hangulatot, amit az így készült tárgyak/munkák árasztanak. Sokkal tisztábban látszik az a hangulat, töltés, amit az adott szín önmagában, letisztult formában hordoz. Tehát színtanulmány(ok) megint, mert ma kettőt is varrtam. A minta nagyon hasonló, csak rebbenésnyi különbséggel. A hangulata mégis egészen más. A piros-bordó hihetetlenül vidám, a már-már barnába hajló sötétbordó cérna ellenére. A lila ellenben mélázó, várakozó szín. Igényel maga mellé még valami élénket, ellentétes hangulatot, ami kiemeli a szépségét.
Ti is így látjátok?



És most a megdöbbentő valóság:
A kicsi tündérlány tegnap eltörte a szemüvegét. Ez még önmagában nem megdöbbentő, két és fél éves, a szemüveget majd két éve nyűvi, hordja. Ma tehát elmentünk a kedvenc optikánkba (a család hét tagjából öt hord többé-kevésbé rendszeresen szemüveget, úgyhogy igen van kedvenc optikánk: a Krisztina körúti Optinett szaküzlet) aztán az ismerős eladó nénivel tárgyalni kezdtünk. Hangsúlyoznám, hogy nem a létező legdrágább szemüveget rendeltem meg. Értsd: ortopéd keret (a TB ezt sem támogatja), vékonyított lencse, mert a +4,5 Dioptriát nem tudják rendesen belecsiszolni a hagyományos lencsével (túl vastag és a legkisebb erőhatásra kiugrik a keretből - tapasztalat). Írd és mondd 43.500 Ft-ot fizettem. A másik két komoly szemüveget viselő gyerekünknél nincs is raktáron a lencse, úgy kell a gyárból rendelni értsd: min. 20%-al drágább. Inkább nem is gondolok bele. Sőt, boldog vagyok, hogy a szemüvegektől eltekintve Makk Marci mind az öt.
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

4 megjegyzés:

Editfolt írta...

Én megrögzött lila párti vagyok, most mégis a bordóst szeretem jobban. Miért? Nem tudom. Valahogy a lilából tényleg valami hiányzik. De mi?

Varga Györgyi írta...

Majd csak figyeld meg, ha egy kis sárgával vagy narancssárgával ellenpontozzuk: egyből látszani fog milyen szépek azok a lilák!

bruercsi írta...

Nagyon kíváncsi vagyok a végkifejletre! Most nem is tudnék választani...
A szemüvegesnek sem "éri meg" lenni! :)

Editfolt írta...

Kiváncsian várom. Most én is sárga projektben vagyok.