2011. január 26., szerda

Végre kész

Elkészült a Ralina javára szánt mini quiltem (nem is lett olyan kicsi). Végül is egy harmadik borvörös anyagot választottam a külső kerethez. Az előzetes tűzéshez Sharon Schamber módszerét választottam (oldalt a kedvenceknél ezt is megtaláljátok!) Kicsit időigényes ugyan, de a szabad tűzés közben a hátoldalon keletkező puklikat segít elkerülni, plusz varrás közben nem kell megállni vagy a biztostűket kerülgetni. Így nézett ki a teteje:


 Így pedig az alja a tűzés után:


Ez pedig már a végeredmény. A szegéshez azt a púderszínű anyagot választottam, amit eredetileg a háttérnek szántam.


A végső méretek: 88x44 cm. Akár egy hosszúkás asztalon asztalközépként, akár fali díszként használható egyedi darab. A jókedvű adakozók oldalon mostantól megvásárolható, az árával Ralinát és családját támogatjuk.
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi.

Nincsenek megjegyzések: