2011. január 15., szombat

Hálát adok Give Thanks BOM

Hálát adok- ez is egyike azon kifejezéseknek, amit sok ember értelmezni sem tud. Félre ne értsetek, semmi bajom azzal, ha valaki büszke a jól elvégzett munkájára- gyakran én is az vagyok. De tudom azt is, hogy minden szép, vagy jó dolog, ami a közreműködésemmel létrejön, nem egyedül belőlem fakad. A készségeket, tehetséget kaptam, ennek megfelelő szerénységgel kell bánnom vele. Jézus azt mondja: Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők, nélkülem semmit sem tudtok cselekedni. Bárcsak minden tettem és kimondott szavam belőle fakadna. Kedves lehetnék akkor is, amikor a másik erre nem ad okot. Szeretni tudnám azt is, aki (látszólag) nem méltó erre. Örömöt találnék ott is, ahol kevés az ok az örömre. Békességem lehet akkor is, ha a világ tele van békétlenséggel. És a sort még sokáig folytathatnám. A mindennapokban nem egyszerű a gondolataimat az el nem múló dolgokra, értékekre fókuszálni. Ezért is örülök nagyon, amikor olyan kézimunkát találok, ami segít ebben. Az idén Jenny of Elefantz egy remek kis BOM-ot (hónapról-hónapra követhető mintasorozatot) indított a blogján. Ennek a témája a Hálát adok (Give Thanks BOM). A forma amit kitalált hozzá nagyon kedves. Januárban a "tartót" lehet elkészíteni, amire sejtésem szerint minden hónapban "rágombolható" lesz az aktuális felirat. Belekezdtem, hát szívesen megmutatom, hol járok:


Mivel ezt elsősorban a magam örömére készítem, eléggé csajosra vettem. Kicsit más színeket és anyagokat használtam, mint az eredeti leírás, de ettől igazán az enyém a végeredmény.




Még nem döntöttem el pontosan a keret színösszeállítását, de valószínűleg ezeket az anyagokat fogom használni hozzá. Ha tetszik az ötlet lássatok hozzá ti is bátran. A szabadon letölthető pdf-et itt találjátok:
https://sites.google.com/site/freebiesfromelefantz/Home/GiveThanksPDF.pdf?attredirects=1
De persze elérhető Jenny blogján is, ha egy kicsit keresgéltek (a 2011. jan. 02-i postában). Nagyon szeretem a dolgait, gyakran kombinálja az egyszerű himzés technikákat a patchwork-kel az eredmény pedig csodaszép! A szívesen olvasott blogok között természetesen megtaláljátok az övét is :o).
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

Nincsenek megjegyzések: