2011. június 25., szombat

Bibliaborító - Nórinak

A Nagy kérte. Szülinapra készült. A felirata is sokatmondó:

Istenem adj nekem türelmet (megértést, bölcsességet)
Elfogadni a dolgokat, amiken nem tudok változtatni.
Bátorságot, hogy merjek változtatni azokon a dolgokon,
amiket meg tudok változtatni.
És bölcsességet, hogy felismerjem a különbséget a kettő között.

Szépet akartam, az Ő színeivel. Hogy benne legyen mennyire szeretjük. Azt hiszem sikerült :O) !




Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

2 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szép lett!!!!Milyen nagy ajándék,ha ilyet kér a gyerekünk!!!!Én a Nagynak Házi áldást hímeztem néhány éve.
Örülök,hogy Lekitől idetaláltam.:)

Varga Györgyi írta...

Én is örülök neked! Bár nem "hivatalosan" de én is gyakran megfordulok nálad :O)