2012. február 29., szerda

Free motion quilting challenge 2012 február és szülinapos játék

A februári minta kicsit fogósabb volt az előző havi leveles tűzésnél. Bár varrtam már toll (feather) mintát korábban is, most szerettem volna szép szabályosat. Itt kezdődtek a gondok. Mert egyforma, arányos hurkokat, amikből ez a minta építkezik, nem is olyan egyszerű produkálni. Nem ragozom tovább, a második kísérletem ilyen lett:


Korántsem szabályos, de az összhatással majdnem elégedett vagyok :o)

Adós vagyok még a szülinapos játék képeivel is (már amit lefényképeztem borítékolás előtt - elég sokszor megfeledkezem róla!) Margónak és Norono-nak is párnát varrtam, persze teljesen különböző technikával. Nagyon boldog szülinapot nektek innen is!


Margóét kicsit lóhalálában adtam fel, képet itt láthattok róla :o) A csodaszép óra alatti szívecskés párna volt az én ajándékom...
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

norono írta...

Kedves györgyi!Itt is szeretném megköszönni neked ezt a csodálatos párnát! Hihetetlen technikai tudással és ízléssel alkottad meg! Gyönyörűszép!