2011. december 4., vasárnap

Meglepetések

Küldtem is, kaptam is. Mióta a szülinaposokkal játszom, bevett szokásommá vált havonta legalább egy csomagocskát elkészíteni valakinek, akit csak a netről és csak meglehetősen korlátozottan ismerek. A meglepetés reményében és izgalmáért. Most Anna ajándékát mutatom meg nektek is (már biztosan odaért, így bátran megtehetem) :o)


Anna, innen is hadd kívánjak boldog szülinapot Neked!

A másik meglepetés engem ért, még a múlt héten, amikor a kicsivel kórházban voltunk. Tökéletes időzítéssel érkezett Leki PIF csomagocskája. Rám fért egy kis extra öröm és bátorítás... Nagyon szépen köszönöm!


A dobozka és az apró tűpárna képét tőle vettem kölcsön, mert nemcsak a keresztszemes munkái gyönyörűek, de bizony a fényképezés terén is bőven volna még mit tanulnom tőle. A csomagomban egyébként lapultak még egyéb "finomságok" is, amiknek külön örültem. Finom csokoládé és teák (kérdezzétek csak az aprótalpúakat), és csak rám való tekintettel csodaszép anyagok, zsinórok és szalagok... Nem tudom, mivel érdemeltem ki, de az ajándékokban pont ez a jó: nem érdem szerint kapjuk őket :o)
Ugye, milyen jó nekem?
Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Sok-sok szeretettel :)