2011. december 9., péntek

Szétszórt vagyok

Egy kissé. Tegnap este mikor hazaértem a Nagyhajú várt az ajtóban. Pénz kéne, vonatra. Lekaptam a táskát a vállamról. Persze. Aztán csak keresgéltem. Először az egyik táskámban. Aztán a másikban, amivel délelőtt a kisboltban jártam. Akkor használtam utoljára...Sehol semmi. Agyvihar este 10-kor. Merre jártam, hol tettem le, ki ült mellettem. Ismeritek, hogy megy ez ilyenkor. Reggel aztán felhívtam a bankot. Egyenleget kérdeztem, mindent átutaltam a Kedves számlájára. Semmi nem hiányzott. Azért nem tiltattam le, mert az "üres" kártyával úgysincs mit kezdeni. A letiltásnak viszont díja van, újraaktiválni nem lehet, az új kártyára min. 2 hetet várni kell stb. Annak az esélye pedig, hogy csak elkevertem legalább 50%. Délelőtt elkezdtem az UFO-kat pakolászni a kézimunkás asztalomnál. No nem csak számtalan "folyamatban lévő" projektet találtam, de néhány odakeveredett mesekönyvet is. Bevittem a lányok szobájába. A könyvespolcról pedig nem más mosolygott vissza rám...csak az elkódorgott tárcám. Ne is kérdezzétek, hogy került oda. Valószínűleg titokban lábakat növeszt és hegymászó órákra jár. Vagy csak én vagyok szétszórt. Nem is kicsit.

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

:)))

Monika írta...

Mintha rólam írtál volna....Ilyenkor engem kiver a víz is. Naponta megjárom valamilyen szinten az ilyen keresést.:( Őrület!Legutóbb,a tavalyi zárójelentésemet a kinyomtatott hímzős terveim között találtam meg....Mikor leszek már rendes?
Gimiben már megmondta a magyartanárnőm,hogy szétszórt vagyok...De nagyon szeretnék össze szedettebb lenni!
Te is....♥

Editfolt írta...

A lényeg hogy megvan. Én nem jártam ilyen jól mert ellopták a pénztárcám benne mindennel /pénz, bankkártya, személyi, jogsi/. Tehát újat csináltattam és tiltattam. Kb. 3 hónap múlva pedig bedobták a postaládába az összes iratot, személyit stb. csak a pénzt és a pénztárcát tartották meg. De addigra mindenből új volt. :(

erikastyle írta...

Tudom min mentél keresztül, tavasszal az én kicsikémet meg is lovasították, vagyis tudom mit érezhettél, fú, de nem jó érzés. De a lényeg hogy meg van! Valami jelző készüléket kellene rá gyártani, meg olyat mint a postásoknak ami van, hogy illetéktelenek kezébe ne kerüljön. :)))

Böbe Morzsák írta...

Láttad ma a blogom? A fényképezőgépemet amivel a képeket készítettem, ahogy kiszálltam az autóból észrevétlenül pottyantottam ki az ölemből. Rohangálás, keresgélés mise előtt. Nincs meg!Nincs meg! Mígnem rákérdeztem az ismerőstől, aki azon a helyen állt meg az autójával, ahol én kiszálltam. Felvette. Gondolta biztosan keresi majd valaki. Erre mondom én, velem van az Úr! Tudtam dokumentálni a napi eseményeket!