2011. október 31., hétfő

Bababemutatás és egy takaró

Régi hagyomány a Kőszikla gyülekezetben, hogy az alig pár hetes, a gyülekezetben frissen bemutatott kisbabákat és persze a szüleiket meglepetésképpen egy babatakaróval ajándékozzuk meg. Néhány éve ezeket a takarókat a lányokkal együtt, a szokásos havonkénti közös varrásokon készítjük el. Sok-sok szeretettel és amennyire tőlünk telik figyelembe véve a fogadó család ízlését és igényeit is. Nos a mostani egy igazi színes darab lett. Két kisfiú után egy kislánnyal bővült a kis család. Habos-babos rózsaszínről azonban, őket ismerve, szó sem lehetett... Végül ilyen lett:


és a hátoldal, amit kicsit korábban már mutattam:


És igen én voltam az az ügyes, aki csak a takaró hátoldalát fényképeztem le, amikor elkészült. Még jó, hogy volt aki legalább Budaörs napján, az első nyilvános kiállításunkon lefotózta. A képet innen vettem.

A lényeg: kedves Edina és Abigél (no meg persze a család többi férfitagja) használjátok egészséggel! Veletek örülünk ennek a gyönyörű kis "csomagnak", akit kaptatok :o)

Legyen szép és Kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

Lynette írta...

A very cheery quilt - love the colors and fresh style.