2011. október 19., szerda

Apró fecnik

Adós vagyok még a szeptemberi apró fecnis projekt képével. Ezt Kismaccs kapta ajándékba Rita szülinapos játékában. Nem mutathattam előbb,hiszen odalett volna a meglepetés :o)
Most viszont, hogy célba ért, már bátran megtehetem.


Hogy miért apró fecnis? A levendulás csendéletem maradékaiból készült. Tudjátok: kivágtam, aztán mégsem használtam fel az eredeti projektben :o). Színek szerint csoportosítva gyűjtöm a leeső vagy éppen kimaradt anyagdarabkákat - már hónapok óta és Gina nagyszerű ötletének hála nem csak halmozódnak, de tudatosan "fogyasztom" is őket.
Talán ezeket a dolgokat élvezem a legjobban a blogolós létben. Az ötleteket és inspirációt, amit az így megismert emberek és kreatívságok jelentenek. Köszönet érte mindnyájatoknak!

Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

Klári - klaraekszer írta...

Gyönyörű szép lett.
Biztosan nagyon örült neki az ajándékozott :)