2011. augusztus 4., csütörtök

Szivárványos táska és levendulapárnák

ezúttal pirosban. Megvarrtam a türkiz táska ikertestvérét. Most állítható vállpántot és egy helyes belső zsebecskét is kapott. Igazi nyári sétálós darab. Bérlet, pénztárca némi zsebkendő, mobil és nagyjából tele is van. Na jó egy öko-tatyó még belefér, ha valaki nagyon előre gondolkodik :o) Le is tűztem szépen- a szívecskés mintával. Lenne kedved hordani?



Ha már úgyis elővettem a piros-bordó anyagaimat az idei levendulatermésből néhány zsákocskát is varrtam. A hagyományokra fittyet hányva nem lilában. Kicsi akasztót is kapott mindegyik, hogy kilincsre, fogasra vagy bármi más helyre felakasztható legyen.
Csipkék, szalagok, masnik- kell ennél lányosabb?


Azért a levendula- ami mellesleg újra virágzik a házunk előtt- még mindig itt motoszkál a fejemben és az ujjaimban. Ha végleges formát ölt megmutatom. Addig is egy kis ízelítő:


Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

erzsó írta...

szivecskés táskát szivesen :))

ne haragudj hogy csak most, de végre megköszöntem a díjat