2010. december 1., szerda

Karácsonyi varrogatás 4 Sewing for Xmas

Advent- várakozás, készülődés. Mennyi öröm és izgalom belesűrítve egyetlen szóba. Talán nincs is az évnek másik, ennyire sűrű és tennivalókkal telezsúfolt időszaka. Szombaton a gyülekezetünkben a szokásos adventi koszorú-készítő kreatív délelőttünk volt. Olyan jó volt egy kicsit barátok között lenni és még valami szépet is alkotni közben! Az idei adventi koszorúnk ilyen lett:


Nagyon szeretem a természetes anyagokat, így a koszorú díszítéséhez is minden évben főleg ezeket használom. A gyertyák finom fahéjas alma illatúak...
A fenyőfát évekkel ezelőtt varrtam és december elejétől egészen január végéig az ebédlő asztalon van a helye.




Előkerült a rejtekhelyről az adventi naptárunk is - a gyerekek nagy örömére. Bár a zsákocskákat időközben az eredeti méretük duplájára kellett megnövelnem. ( ahogy a család növekedett kicsit szűkös lett a hely és nem fértek el az édességek és mindenféle mütyűrök) Nálatok milyen az advent? Készítetek koszorút, adventi naptárat vagy más dekorációt?




Szombaton délután adventi vásár lesz a mi kis falunkban. Helyi kézműves termékekkel. Kicsit már én is öltögettem- az idén főleg karácsonyfadíszeket. Remélem tetszenek!
Kicsit segíthetnétek nekem: szerintetek mi a megfelelő ár? A díszek tenyérnyi méretűek, filcből készültek és az elkészítésük darabonként min. 1/2-1 óra.
Szóval kicsit bajban vagyok mennyit is kérhetek egy-egy darabért...



 
Szép adventi készülődést kívánok mindnyájatoknak! Szeretettel: Györgyi

Nincsenek megjegyzések: