2011. szeptember 23., péntek

Indigo

színű Colombus festéket vettem a minap. Némi főzőcskézős festés után a nyers színű lenvásznam csodaszép meleg színben pompázott. Még egyszer átmostam, vasaltam, aztán újabb öko-tatyót varrtam belőle.



Megint tanultam valamit: az akkor még csak leendő gazdája vállra akasztható változatot szeretett volna. Én azonban a szokásos 50 cm széles csíkot festettem csak. A lenvászon még egy kicsit össze is ment a főzőcskével, úgyhogy a fület mindenképpen toldani kellett. Tudjátok, ha már lúd...Kicsit más színű anyaggal a fül közepét toldottam meg, és még egy kis vatelint is kapott a belsejébe. Extra puha, és még a kezét sem fogja feltörni, ha jól megpakolja :o)

Legyen szép és kreatív napotok!
Szeretettel: Györgyi

1 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Tetszik a színe nagyon és tényleg jó a pánt-pótlás. Van egy xywz hipermarketes ökoszatyrom, amibe jó sok minden belefér, viszont néha véraláfutásos lesz a vállam ha megpakolva hurcolom :(

UI - Nagyon tetszik a blogháttered, olyan gyönyörű ez a nemtudommilyen piros, és jól mutat a pinkkel nagyon! Plusz a színes munkáidat sem üti agyon,inkább kiemeli.